دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی بنام هوس عشق

Download New Music By Pouya Saleki Called Havase Eshgh 

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی بنام هوس عشق

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید پویا سالکی بنام هوس عشق

دکوراسیون



سایه به سایه کنار یه سایمو پره ترک شده پای پیادمو

خسته م خیلی خسته م

دونه به دونه ی دردامو می دونی مثل تابستون

مثل زمستون نیستی همیشه هستم

اشک بی هوا توی چشام حلقه زد همه رو دیوونه کرد گریه هام

اینقدر زیاد چرا من عاشق شدم نمی دونم از خودم چی می خوام

هوس عشق دارم با گریه روزای گذشتمو یادم میارم

ذل میزنی توی چشام میری رد میشی اینبارم مثل برفی سردی

هوس راه رفتن روی برگای پاییزی حرفای بی سر و ته گفتن

با اشکایی که روی گونه ما دو تا می افتن کاش میشد برگردی

رد شدی تو ازم از همه رد شدم ، با همه خوب بودی با همه بد شدم

آسون ، خیلی آسون

هفته به هفته یادم نمی افتی و داره یادم میاد

هرچی میگفتی تو بارون خیلی آسون

نیستی ولی همیشه درگیرتم قراره دیوونه شم زود زود

اسم تو رو همیشه داد میزنم دیدن دردام برات ساده بود

هوس عشق دارم با گریه روزای گذشتمو یادم میارم

ذل میزنی توی چشام میری رد میشی اینبارم مثل برفی سردی

هوس راه رفتن روی برگای پاییزی حرفای بی سر و ته گفتن

با اشکایی که روی گونه ما دو تا می افتن کاش میشد برگردی

 

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام هوس عشق


دانلود

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی