دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام هوس باز

 

مسعود صادقلو هوس باز

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید مسعود صادقلو هوس باز

من قلبمو دادم
واسه اون چشمای زیبات
تو رفتی با غریبه ها نشستی
هوس باز
من عمرمو دادم
واسه اون نگاه گیرات
تو یه بی لیاقتی
نگو نه دست بردار
آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه
کی مثل من اینجوری با تو میمونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات
دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه دیوونه
رد نشو از عشق من
عشقم نگم برات بزار میگم برات
اونا یه شب دو شب عاشقتن بعد دیگه بای بای
من مردونه خواستمت نفهمیدی ای وای
آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه
کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات
دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه دیوونه
رد نشو از عشق من
آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه
کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات
دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه دیوونه
رد نشو از عشق من

دانلود
مسعود صادقلو هوس باز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی