دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام شعبده باز 

Download New Music By Majid Yahyaei Called Shobade Baz 

دانلود آهنگ های جدید مجید یحیایی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام شعبده باز

دکوراسیون

یه جدایی تو چشمات یه حسی تو حرفات

دنیا توی دستات طلسم و بشکن

اون حس تو و جادوی تو رو

توی ذهنم هر لحظه دیدن تو رو

دوست دارم تو رو هی ببینم تو رو

توی آغوشم هی بگیرم تو رو

دنیات می زونه نگات برق چشم سیات

آروم آروم دارم من میشم فدات

عشق تو دنیاییه واسم صحنه سازی

همه می بینن میگن این شعبده بازی

حالا که شدم به تو وابسته

راه آرزوهام بی تو بن بسته

بد جوری اسیر دلت شدم

که با تموم وجودم می خوامش

اون حس تو رو جادوی تو رو

توی ذهنم هر لحظه دیدم تو رو

دوست دارم تو رو هی ببینم تو رو

توی آغوشم هی بگیرم تو رو

دنیات می زونه نگات برق چشم سیات

آروم آروم دارم من میشم فدات

عشق تو دنیاییه واسم صحنه سازی

همه می بینن میگن این شعبده بازی

 

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام شعبده باز

همه می بینن میگن این شعبده بازی

دانلود

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی