دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام مجنونم کن

Download New Music By AmirAli Called Majnoonam Kon

دانلود آهنگ های جدید امیرعلی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید امیرعلی بنام مجنونم کن

دکوراسیون

دیوونه بازیات کار دستم داد اینبار

حرفامو باور کن باور کن بی اسرار

دنیامو میگیری وقتی از من دوری

فکرشم نمی کردم بشم اینجوری

باور کن میترسم از دوری

آرومم کن با یه بوسه ی گرم بدون بهونه مجنونم کن

تو که میدونی عاشقم ، عاشق من باش

مدیونم کن آره دیوونم کن آره مجنونم کن

آرومم کن نمی دونی چه حس قشنگیه وقتی دوست دارم

واسه گفتن جمله عاشقتم روی تکرارم آخه دوست دارم آره دوست دارم

روزای من حالا غرق احساسه ، قلبمو میشناسی خیلی حساسه

اونی که تا دیروز بیخیال بود حالا پای تو گیره

خوب یه نگاه بکن از غم دوریت داره میمیره

باور کن باور کن داره میمیره

آرومم کن با یه بوسه ی گرم بدون بهونه مجنونم کن

تو که میدونی عاشقم ، عاشق من باش

مدیونم کن آره دیوونم کن آره مجنونم کن

آرومم کن نمی دونی چه حس قشنگیه وقتی دوست دارم

واسه گفتن جمله عاشقتم روی تکرارم آخه دوست دارم آره دوست دارم

 

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام مجنونم کن

دانلود

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی