دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید باراد بنام وای دلم

 

Download New Music By Barad Called Vay Delam

 

دانلود آهنگ جدید باراد بنام وای دلم

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

متن آهنگ جدید باراد بنام وای دلم

 

می خوام دستت و بگیرم پیش تو بشینم حس کنم نفست و

منو دنبالت می کشونی و می بری قلبم و دادم دست تو

چرا دلم بی رحمی این و نمی فهمی که دلم اسیرت

رنگ زندگی میشم هر جوری بگی میشم تا دلم درگیرت

پس بیا دیگه باهام من که فکر فردام من و دیگه تنها نذاری تو رویا

وای دلم وای دلم یه حالی داره کنار تو عاشق بودن چه حالی داره

وای دلم وای دلم این دل ساده قلبش و دست داده چه بی اراده

 

من و تو دلت جا بده دل به دریا بده من که دل تو دلم نیست

می خوام بمونی با خودم عاشق تو شدم این که دست خودم نیست

بیا قلبم و حس کن و دور و بس کن این که عشق هوس نیست

می خوام بمونی کنارم خیلی دوست دارم بدون تو نفس نیست

پس بیا دیگه باهام من که فکر فردام من و دیگه تنها نذاری تو رویا

وای دلم وای دلم یه حالی داره کنار تو عاشق بودن چه حالی داره

وای دلم وای دلم این دل ساده قلبش و دست داده چه بی اراده

 

دانلود

دانلود آهنگ جدید باراد به نام وای دلم

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی