دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام کوه درد

 

Download New Music By Alishmas & Mehdi Jahani Called Koh Dard

 

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام کوه درد

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

متن آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام کوه درد

 

بی تو انگار کل این شهر قهره با من وقتی نیستی این نفسهام اشتباهن اشتباهن
راه بسته شد وقتی نگاهش از نگاهم خسته شد
هر چی داشتمو دادم یهویی رفت یه طوری زد شکست دلو بی رحم
که بریدم جلو میرن ثانیه ها بی تو آروم عزیزم
تو خوبه حالتو من داغونو مریضم
قانون نداره نه نمیگذره اگه چشامون نباشه تر
بی تو رو شونه هام کوهه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده
آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده
بی تو رو شونه هام کوهه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده
آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده

 

یادت نره وقتی همه روزگارت غمه یکی هست که میخواد از کنارت نره تا تهش
تا چشات تر نشه با اشک اگه شکست صد دفعه دلم فدای سرت
اگه حس میشه جای خالیت تو شبای من عیبی نداره من صبورم بیشتر از این حرفا
خرابتم الانشم کسی جات نمیاد هر چقدر هم تنها بشم
بی تو رو شونه هام کوهه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده
آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده
بی تو رو شونه هام کوهه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده
آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده
من خودم رو سمته چشمات هی کشیدم
کاش یه لحظه من به دستات میرسیدم

دانلود

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام کوه درد

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی