دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام خیانت

 

Download New Music By Alireza Roozegar Called Khianat

 

دانلود آهنگ های جدید علیرضا روزگار

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام خیانت

 

 من عاشق صداقت تو عاشق خیانت هر دو به این دورنگی بدجوری کردیم عادت

راه من و تو اینجا از هم دیگه جدا شد تو باش پی جوونیت پشت یه خواب راحت

کاش حرف قلبت مثل چشمت بی گناه بود وای هرچی خوبه راجب تو اشتباه بود

من میرم از این زندگی از پیش چشمات توام بمون با کل دنیا و دروغات

بودم کنارت اما کنار من نبودی حسی که به تو دارم می کشمش بزودی

تو این مسیر مردن که آخرش سرابه تنهایی راهو طی کن که آخرش عذابه

کاش حرف قلبت مثل چشمت بی گناه بود وای هرچی خوبه راجب تو اشتباه بود

من میرم از این زندگی از پیش چشمات توام بمون با کل دنیا و دروغات

کاش حرف قلبت مثل چشمت بی گناه بود وای هرچی خوبه راجب تو اشتباه بود

من میرم از این زندگی از پیش چشمات توام بمون با کل دنیا و دروغات

 

کانال تلگرام

سئو

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام خیانت

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی