دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام دعا میکنم

 

 Download New Music By Behnam Safavi Called Doa Mikonam

 

دانلود آهنگ های جدید بهنام صفوی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

متن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام دعا میکنم

 

دعا می کنم تا نگاهم کنی
دعای منه خسته شاید گرفت
نشونیتو از آسمونو زمین
نشونیتو از عشق باید گرفت
کی گفته منه دل به دریا زده
بلد نیستم تکیه به تو کنم
اجازه بده بغضمو بشکنم
بزار اشکامو هدیه به تو کنم
یکم ناخوشم حالمو خوب کن
بیا زخمای بالمو خوب کن
چی می شه بازم مهربونی کنی
زمین گیرتو آسمونی کنی

کانال تلگرام

سئو

دانلود

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی