دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام یکی تو قلبمه

Download New Music By Puzzle Band Called Yeki To Ghalbame

 

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام یکی تو قلبمه

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 
 

متن آهنگ جدید پازل باند بنام یکی تو قلبمه

 

دو سه شبه کنار پنجره دیگه خوابم نمیبره

توی دلم یه عالم حرفه که توی دلم بمونه بهتره

من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه که نمیشه وابسته

مثل یه مرحمه که با زخمام همدسته یکی تو قلبمه

من حالم خوش نیست بی خودی با همه توی عکسام می خندم

یکی تو قلبمه که به عشقش پا بندم یکی تو قلبمه

 

اشکای من وسط خنده هام یعنی هنوز اونو می خوام

یجوری تو عاشقی گم شدم که هنوزم نمی دونم کجام

من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه که نمیشه وابسته

مثل یه مرحمه که با زخمام همدسته یکی تو قلبمه

من حالم خوش نیست بی خودی با همه توی عکسام می خندم

یکی تو قلبمه که به عشقش پا بندم یکی تو قلبمه

 

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام یکی تو قلبمه

دانلود آهنگ

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی