دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام دلخوشی

Download New Music By Amir Abbas Golab Called Delkhoshi

 

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام دلخوشی

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

 

متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام دلخوشی

 

بذار از نگاهت همین چند ساعت
واسه من بمونه با این چند ساعت
چراغای این خونه روشن بمونه
حاله که نمیشه تمام تو سهم منو زندگیم شه
بذار چند ساعت نگاهم این عشقو با چشمات سهیم شه
صبورم که باشم نه طاقت ندارم
نبینم تورو اگه سنگ بارید
اگه سیل اومد تو بی من نرو
اگه خیلی سخته اگه خیلی دوره
اگه حتی دیر، همین چند ساعت
همین دلخوشی رو تو از من نگیر
از این سرنوشتی که بهش دچارم
مگه بد ترم بود یه مشت خواب بد شد
همه رویاهایی که توی سرم بود
تورو اینجوری کردم اون آرزوت
که هیچوقت نکردم ببین ترس دوریت
با من کاری کرده که راضی به دردم
صبورم که باشم نه طاقت ندارم
نبینم تورو اگه سنگ بارید
اگه سیل اومد تو بی من نرو
اگه خیلی سخته اگه خیلی دوره
اگه حتی دیر، همین چند ساعت
همین دلخوشی رو تو از من نگیر
صبورم که باشم نه طاقت ندارم
نبینم تورو اگه سنگ بارید
اگه سیل اومد تو بی من نرو

 

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام دلخوشی

دانلود


کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی