دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

دانلود آهنگ های جدید 95 - 2016

دانلود آهنگ های جدید ایرانی در سال 95 و 2016 خوانده شده است.

Download New Music 95 - 2016 / Download New Song

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام دیوونه

Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Divone

 

دانلود آهنگ های جدید محسن چاوشی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

متن آهنگ محسن چاوشی بنام دیوونه

 

دوست دارم نگات کنم
تا که بی حال بشم
تو ازم دل ببری منم اغفال بشم
دوست دارم برای تو با همه فرق کنم
خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم
با تو باشم غم چیه با تو مرگم آسونه
آخه دیوونه میشم وقتی میگی دیوونه

دیوونه - دیوونه - دیوونه دیوونه


حال میده ناز کنی تا نوازشت کنم
بیخودی قهر کنی غرق خواهشت کنم
دل بدم به خنده هات سپر بلات بشم
الهی تصدقت الهی فدات بشم
مگه میتونم تورو با کسی عوض کنم
لعنتی صدام بزن هی بگو تا حظ کنم

 

دیوونه - دیوونه - دیوونه دیوونه



تو حصار بغلت زندگی به کاممه
همه چیت مال منه سندش به ناممه
وقتی میخندی برام خونه آفتابی میشه
گلدونا گل میکنن آسمون آبی میشه
گلای نسترنو بذار پشت پنجره
زل بزن توی چشام تا دلم ضعف بره

دیوونه - دیوونه - دیوونه دیوونه



دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دیوونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی